create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Friday 25 February 2011

IT ALL OVER!

urm..aku maafkan dye..sbagai org islam..aku maafkan dye..tpi nak terime dye sbgai kwn yg penah ade dlm aty aku..aku pun tak tawu samade aku boley wat camtu ke tak..aku phm aty aku..aty aku kte..tak rugi hilang kwn yg telah menyakitkan aty kaw sejak dulu..ko bersabar..aku bersabar even kaw caci aku dpn org rmai..kaw hine aku..ckp mulut aku cm setan la..fine!ko yg mintak aku tak penah ade nafsu nak ckp..ITS ALL OVER!its all!nothing really left!aku bncy dri aku kerana bncy kaw sekuat aty aku mcm nih..tpi ko perlu fikir..aku dah besat aku bknye najihah yg ko boley wat jdi hambe kaw..aku abkn najihah yg tak reti mengakkan keadilan cam dulu..im big enough to think!lgi stu aku taknak org kte aku tak mature nak gado2 cam dak keciak..ko penakut~!ko tak penah ckp depan2 aku..kalo berani dtglah!dtg depan aku..ckp aku gedik!ckp aku setan!ckplahh!!!tak yah nak kutuk aku ble kwn ko ade..tak yah!aku dah serik ngan kaw..cukuplak...aku maafkan kaw..tpi aku takkan penah muncul dlm idop kaw lgi..pegila!pegi dri idop aku!jgn kacau aku lgiii!!!!!

No comments:

Post a Comment