create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Thursday 24 February 2011

i hate this day

aku tak tawu camne nak ckp..aku bnci idop aku..aku bnci segala2nye tntang dri aku!!!aku ade kwn..tp tak penah nak menghargai..takpe arh..cukupla..korang dah bgi aku satu ruang dlm ati korang tuk aku..aku tawu korang tak ske aku..tpi..aku pun tak perlukan kwn cam korang lgi..akhir kata..as salam..aku mntak mmaf klau aku ade wat kesalahan..hilangkan aku dri idop korang..aku tak penah kenal kowang..

2 comments:

  1. adek jgnlah ckp mcm tuh!!
    peduli jekan dyeowg tuh?

    ReplyDelete
  2. hurm..rsenye..tahla kak..dowang sketkan aty adek melebih2..dowang tak sedar ape yg downg ckp..tah la..hrp dowang sedar..ameen..hrini ari dowang esok2 ari adk lak..tggu je la..

    ReplyDelete